- Informacje o firmie
Sklep internetowy działający pod adresem sklep.makmarketing.pl jest własnością Mak Marketing Marcin Krzemiński, z siedzibą w Kielcach, ul. Zagnańska 84 a, 25-528 Kielce, nr NIP: 959-091-48-80 - Składanie zamówienia
Składanie zamówień drogą internetową możliwe jest 24 h/dobę. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość czasowego i krótkotrwałego wyłączenia możliwości składania zamówień w sklepie internetowym w razie konieczności wykonania prac modernizacyjnych, konserwacyjnych lub aktualizacji danych.
Po złożeniu zamówienia kupujący otrzyma drogą mailową automatyczną odpowiedź potwierdzającą przyjęcie zamówienia, a następnie status realizacji.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz telefonicznej weryfikacji danych kupującego (odbiorcy przesyłki) przed dokonaniem wysyłki towaru. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia w przypadku braku możliwości kontaktu z zamawiającym. - Zmiana lub anulowanie zamówienia
Zmiana lub anulowanie zamówienia możliwa jest do chwili wysłania zamówienia. Wprowadzenie zmian w zamówieniu możliwe jest jedynie poprzez kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta tel. 41-36211474.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia zawarcia umowy bez podania przyczyny.
„Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.” -
- Zmiana regulaminu
Firma Mak Marketing zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu. Każda ewentualna zmiana regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia nowego regulaminu wraz z informacją o jego zmianie na witrynie sklep.makmarketing.pl. W przypadku zmian regulaminu dotyczących uprawnień konsumenta, który dokonał zakupu w okresie obowiązywania wcześniejszego regulaminu, może on powoływać się na zapis korzystniejszy dla konsumenta wynikający z postanowień regulaminu z dnia zakupu lub regulaminu obowiązującego aktualnie.Ceny
Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.
5. Faktury
Faktura VAT wystawiana jest na życzenie nabywcy. Standardowo wystawianym dowodem sprzedaży jest wysyłany wraz z towarem paragon fiskalny.
6. Czas dostawy
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1 do 3 dni.
W sporadycznych przypadkach przy realizacji przesyłki Pocztą Polską, czas dostawy może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni, a w przypadku przesyłek zagranicznych do 21 dni.
7.Koszt dostawy
Koszt dostawy uzależniony jest od wagi i wartości zamówienia. Szczegółowa kalkulacja kosztu wysyłki znajduje się w zakładce "Koszty dostawy".
Przy zamówieniach większej wartości istnieje możliwość telefonicznego uzgodnienia niestandardowej formy dostawy oraz odpowiadającego jej kosztu wysyłki.
8.Formy płatności
Za towar zakupiony w sklepie zapłacić można przelewem lub gotówką wybierając formę przesyłki za pobraniem. - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A
Dostępne metody, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic,
Przelewy online, Blik, Apple Pay, Google Pay
9. Zwroty i reklamacje
Nabywca będący konsumentem może bez podania przyczyny dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta.
Reklamacje towarów z tytułu gwarancji lub rękojmi rozpatrywane są przez Dział Obsługi Klienta tel. 41-3621147. 10.Ochrona danych osobowych
Firma Mak Marketing jest administratorem danych osobowych gromadzonych i przetwarzanych przetwarzanych w związku z prowadzonym sklepem internetowym. Rejestrując się w Sklepie Klient wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie swoich danych do celów marketingowych. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Klient Sklepu ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych sklepu nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia. Usunięcie danych jest możliwe po uprzednim kontakcie z Działem Obsługi Klienta tel. 41-3621147.
11. Zmiana regulaminu
Firma Mak Marketing zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu. Każda ewentualna zmiana regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia nowego regulaminu wraz z informacją o jego zmianie na witrynie sklep.makmarketing.pl. W przypadku zmian regulaminu dotyczących uprawnień konsumenta, który dokonał zakupu w okresie obowiązywania wcześniejszego regulaminu, może on powoływać się na zapis korzystniejszy dla konsumenta wynikający z postanowień regulaminu z dnia zakupu lub regulaminu obowiązującego aktualnie. - Zmiana regulaminu
REGULAMIN
UDZIELANIA GWARANCJI NA STOŁY BILARDOWE SPRZEDAWANE PRZEZ MAK MARKETING
( dotyczy zakupów w sklepie stacjonarnym i internetowym)
Firma Mak Marketing Marcin Krzemiński z siedzibą w 25-528 Kielce, ul. Zagnańska 84 a,
Nazwa sprzętu: stół bilardowy-Dynamic III, Dynamic II, Dynamic Competition,
WiK Olimpic, Aristokrat, Premier, Kanclerz, Bern, Hurricane, Triumph i Champion z płytami kamiennymi.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym sprzęcie. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych.
- Wykonawca udziela gwarancji z bezpłatnym serwisem na okres 12 miesięcy, licząc od daty odbioru.
- Wykonawca udziela rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania odbioru.
- Gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji (sukna, łuz, band, płyty). Gwarancja nie obejmuje poziomowania stołu.
- W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
- W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia/podzespołu, Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany naprawianego urządzenia/podzespołu na nowy, wolny od wad.
- Rozpatrzenie reklamacji.
Reklamacja musi być złożona w formie pisemnej i Odbiorca musi dołączyć do niej zdjęcia pokazujące uszkodzenia. Jeżeli Wykonawca uzna za stosowne może wysłać Pracownika, który dokona oględzin w miejscu wskazanym przez Odbiorcę. Za oględziny rozumiane jako fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy. Zapoznanie się z reklamacją i poinformowanie Odbiorcy o planowanych czynnościach nastąpi najpóźniej w ciągu 14 roboczych, licząc od daty wysłania przez zamawiającego informacji o usterce. W przypadku uznania reklamacji wykonanie naprawy nastąpi w ciągu kolejnych 7 dni roboczych, a w przypadku konieczności importu części zamiennych w ciągu 21 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia naprawy.
- Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca, w którym znajduje się sprzęt lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
- Wykonawca zapewni pełny autoryzowany serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia na terenie Polski przez 2 lata.
- W przypadku naprawy sprzętu, termin gwarancji oraz rękojmi o których mowa w ust. 2 i ust. 3 ulega przedłużeniu o czas pozostawania sprzętu w naprawie. W przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, termin gwarancji i rękojmi na wymienione części równy jest okresom, o których mowa w ust. 2 i ust. 3 i rozpoczyna swój bieg od daty wymiany części.
- Strony dopuszczają możliwość dostarczenia sprzętu wymagającego naprawy, za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi przewozowe, na koszt i ryzyko gwaranta.
- Odbiorca traci prawo do gwarancji w przypadku eksploatacji stołów niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie ma także zastosowania w przypadku przenoszenia, we własnym zakresie stołu, w inne miejsca niż instalowane przez serwis Wykonawcy.
- Wszelka ingerencja wykonawcy w stół bilardowy (przeróbki, zmiany konstrukcyjne) powodują wygaśniecie gwarancji.
- Wymiany sukna, band czy łuz poza serwisem Wykonawcy są podstawą do wygaśnięcia gwarancji.
- Na decyzję reklamacyjną Wykonawcy Odbiorca może złożyć skargę do Państwowej Inspekcji Handlowej lub dochodzić swoich roszczeń w sądzie.
Kielce 12 października 2020 r. Właściciel Mak Marketing
REGULAMIN
UDZIELANIA GWARANCJI NA STOŁY BILARDOWE SPRZEDAWANE PRZEZ MAK MARKETING
( dotyczy zakupów w sklepie stacjonarnym i internetowym)
Firma Mak Marketing Marcin Krzemiński z siedzibą w 25-528 Kielce, ul. Zagnańska 84 a,
Nazwa sprzętu: stół bilardowy-Dynamic III, Dynamic II, Dynamic Competition,
WiK Olimpic, Aristokrat, Premier, Kanclerz, Bern, Hurricane, Triumph i Champion z płytami kamiennymi.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym sprzęcie. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych.
- Wykonawca udziela gwarancji z bezpłatnym serwisem na okres 12 miesięcy, licząc od daty odbioru.
- Wykonawca udziela rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania odbioru.
- Gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji (sukna, łuz, band, płyty). Gwarancja nie obejmuje poziomowania stołu.
- W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
- W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia/podzespołu, Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany naprawianego urządzenia/podzespołu na nowy, wolny od wad.
- Rozpatrzenie reklamacji.
Reklamacja musi być złożona w formie pisemnej i Odbiorca musi dołączyć do niej zdjęcia pokazujące uszkodzenia. Jeżeli Wykonawca uzna za stosowne może wysłać Pracownika, który dokona oględzin w miejscu wskazanym przez Odbiorcę. Za oględziny rozumiane jako fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy. Zapoznanie się z reklamacją i poinformowanie Odbiorcy o planowanych czynnościach nastąpi najpóźniej w ciągu 14 roboczych, licząc od daty wysłania przez zamawiającego informacji o usterce. W przypadku uznania reklamacji wykonanie naprawy nastąpi w ciągu kolejnych 7 dni roboczych, a w przypadku konieczności importu części zamiennych w ciągu 21 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia naprawy.
- Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca, w którym znajduje się sprzęt lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
- Wykonawca zapewni pełny autoryzowany serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia na terenie Polski przez 2 lata.
- W przypadku naprawy sprzętu, termin gwarancji oraz rękojmi o których mowa w ust. 2 i ust. 3 ulega przedłużeniu o czas pozostawania sprzętu w naprawie. W przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, termin gwarancji i rękojmi na wymienione części równy jest okresom, o których mowa w ust. 2 i ust. 3 i rozpoczyna swój bieg od daty wymiany części.
- Strony dopuszczają możliwość dostarczenia sprzętu wymagającego naprawy, za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi przewozowe, na koszt i ryzyko gwaranta.
- Odbiorca traci prawo do gwarancji w przypadku eksploatacji stołów niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie ma także zastosowania w przypadku przenoszenia, we własnym zakresie stołu, w inne miejsca niż instalowane przez serwis Wykonawcy.
- Wszelka ingerencja wykonawcy w stół bilardowy (przeróbki, zmiany konstrukcyjne) powodują wygaśniecie gwarancji.
- Wymiany sukna, band czy łuz poza serwisem Wykonawcy są podstawą do wygaśnięcia gwarancji.
- Na decyzję reklamacyjną Wykonawcy Odbiorca może złożyć skargę do Państwowej Inspekcji Handlowej lub dochodzić swoich roszczeń w sądzie.
Kielce 12 października 2020 r. Właściciel Mak Marketing
REGULAMIN
UDZIELANIA GWARANCJI NA KIJE I FUTERAŁY BILARDOWE SPRZEDAWANE PRZEZ MAK MARKETING
(dotyczy zakupów w sklepie stacjonarnym i internetowym)
Firma Mak Marketing Marcin Krzemiński z siedzibą w 25-528 Kielce, ul. Zagnańska 84 a, udziela gwarancji na sprzedawane kije bilardowe i futerały.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym sprzęcie. W ramach gwarancji Mak Marketing zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych.
- Mak Marketing udziela gwarancji z bezpłatnym serwisem na okres 12 miesięcy, licząc od daty odbioru.
- Mak Marketing udziela rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania odbioru.
- Gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji (kapki do kija i zamki błyskawiczne).
- W ramach udzielonej gwarancji Mak Marketing zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
- W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia/podzespołu, Mak Marketing będzie zobowiązany do wymiany naprawianego urządzenia/podzespołu na nowy, wolny od wad.
- Rozpatrzenie reklamacji.
Reklamacja musi być złożona w formie pisemnej i Odbiorca musi dołączyć do niej zdjęcia pokazujące uszkodzenia. W szczególnych wypadkach Odbiorca na swój koszt przesyła sprzęt do Mak Marketing. Jeżeli Mak Marketing uzna za stosowne może wysłać Pracownika, który dokona oględzin w miejscu wskazanym przez Odbiorcę lub poprosić o przesłanie sprzętu do sklepu Mak Marketing. Oględziny rozumiane są jako fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy. Zapoznanie się z reklamacją i poinformowanie Odbiorcy o planowanych czynnościach nastąpi najpóźniej w ciągu 14 roboczych, licząc od daty wysłania przez zamawiającego informacji o usterce. W przypadku uznania reklamacji wykonanie naprawy nastąpi w ciągu kolejnych 7 dni roboczych, a w przypadku konieczności importu części zamiennych w ciągu 21 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia naprawy.
- Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca, w którym znajduje się sprzęt lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Odbiorcy. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Mak Marketing .
- Wykonawca zapewni pełny autoryzowany serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia na terenie Polski przez 2 lata.
- W przypadku naprawy sprzętu, termin gwarancji oraz rękojmi o których mowa w ust. 2 i ust. 3 ulega przedłużeniu o czas pozostawania sprzętu w naprawie. W przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, termin gwarancji i rękojmi na wymienione części równy jest okresom, o których mowa w ust. 2 i ust. 3 i rozpoczyna swój bieg od daty wymiany części.
- Strony dopuszczają możliwość dostarczenia sprzętu wymagającego naprawy, za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi przewozowe, na koszt i ryzyko gwaranta.
- Odbiorca traci prawo do gwarancji w przypadku eksploatacji sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem.
- Wszelka ingerencja wykonawcy w sprzęt (przeróbki, zmiany konstrukcyjne, wymiana na włąsną rękę kapki czy ferulli) powodują wygaśniecie gwarancji. W tym zakresie muszą działać profesjonalne serwisy, które na życzenie Klienta zostaną wskazane przez Mak Marketing.
- Na decyzję reklamacyjną Wykonawcy Odbiorca może złożyć skargę do Państwowej Inspekcji Handlowej lub dochodzić swoich roszczeń w sądzie.
Kielce 12 października 2020 r. Właściciel Mak Marketing